Sex and the City 2.


Vid 20-tiden kom Anna H och Emma över med nachos, dipp och drinktillbehör för en riktig tjejkväll! Det blev en massa tjejsnack, cosmopolitans och ett avsnitt av SATC innan vi åkte in till stan för att gå på nattbion och se Sex and the City 2! Där satt vi i biosalongen på de perfekta platserna, åt popcorn, drack mera cosmopolitans och bara njöt, sweet. Filmen var riktigt bra och jag önskade att den var längre än 2,5 timmar, ville aldrig att den skulle ta slut. Allt snack om Abu Dhabi gav mig det där härliga pirret i magen och jag insåg plötsligt hur mycket jag verkligen saknar att leva med min Johan!!

Gillar ni serien och den första filmen så se SATC2!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad kul!! En riktig toppen kväll verkar det som :) Jag bara måste se SATC 2!!

2010-05-29 @ 12:40:43
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0