Hundliv i Falkenberg.

Jag och Ghia har spenderat ett dygn tillsammans med min far, hans fru och hundarna som var och tävlade agility i Falkenberg.


Vi började med en strandpromenad.


Full fart framåt!!


Sen var det dags för årets första grillning!
(I alla fall för mig)


Ghia ville inte vara i inhägnaden.


Sen blev det en kvällspromenad längs stranden...


...i den underbara solnedgången.


Underbara Ghia.


Lek vid havet.


Idag följde vi med till tävlingarna och det regnade nästan konstant...

...tills de hade tävlat klart!
(Tur att jag packade ner regnkläderna.)

När de skulle skjutsa oss till tåget ville bilen inte starta, så vi fick ta till startkablarna. Vi hann med tåget och där fick vi sällskap av goa Johanna som också var på väg hem.

Det var en mycket lyckad visit i Falkenberg men nu är jag helt slut efter att ha varit uppe sen kl. 6 och ute hela dagen. Resten av kvällen ska spenderas i soffan tillsammans med Ghia.


Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0