Färdig och så stolt!

Nu är jag äntligen klar med min rapport om människors aktivitetsmönster, meningsfullhet och hälsa. Det känns helt underbart! Johan läste igenom den och hjälpte mig med lite småsaker och han var mycket imponerad över hur bra den var! Han hade nog inte förväntat sig att jag skulle ha bättrat mig så mycket från min tidigare rapport som var rätt så dålig innan han hjälpte mig. =) Han var stolt över mig och det betyder så otroligt mycket för mig. Så nu är även jag stolt över mig själv!

Fy f-n va jag är bra!

Kommentarer
Postat av: kath

haha ja gissa vem som valt vagnen? :)

Thobias såklart, skulle absolut ha en sån!

Ingenting annat dög. Typiskt honom.

2010-05-11 @ 10:45:08
URL: http://kathrinejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0