Förra helgen på östkusten.

Har varit lite dålig på att uppdatera er men här kommer lite bilder från förra helgen då jag var uppe i mina gamla hemtrakter.


Min kära mor och våra hundar på promenad.


Vårtecken fanns överallt.


Visst är den läcker!


Vi såg ett tran-par på ängen.





Jag trodde att jag hade sett vårens sista snö...


...men oj så fel jag hade!


Min goa "syster" kom över på en myskväll med popcorn och nostalgi.

Mormor och hennes sambo kom förbi på fika och jag drog med dem på min hundpromenad.

Då fann vi dessa vårtecken.



Hann även med fredagsmys hos Maria och Allan, styrelsemöte med FSA, lunch med en vän.
Glömde nästan berätta att jag höll på att missa tåget, var barnvakt och fick ett visitkort av en Nya Zeeländsk man som ville ta en fika någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0