Det är mycket nu.

Den senaste tiden har var levt i någon slags fantasivärld och helt tappat uppfattningen om vad som skulle göras i skolan och trott att jag kunde ta det lugnt. Oj så fel jag hade!! I mitten av veckan insåg jag förskräkt att jag hade sjukt mycket att göra och att allt ska vara klart måndag och tisdag nästa vecka, PANIK! Så det var bara att försöka hitta motivationen som för länge sedan gömt sig djupt inom mig och börja plugga.

Så nu har äntligen skrivit klart och skickat in en essä om min personliga yrkesutveckling som skulle vara inne imorgon. 1 av 3 saker klara!

Men nu har jag inte tid att sitta här längre, ska återgå till studierna. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0