Aj, aj, aj, aj...

Jag vet inte om det är för att jag tog i för hårt igår eller om jag sträckte mig men ont som f*n har jag. Vaknade upp flera gånger under natten för att jag hade så otroligt ont i nacken. Så min ena sida är stel som en pinne, typiskt. Hade tänkt gå på ett pass idag men det är ju bara att glömma. Men så fick jag ett mess och tjejerna undrade om jag ville med och träna kondition och det kan jag ju göra, sweet! Dagen är räddad.

Nej nu ska jag ta tag i min individuella uppgift så att jag kan träna med gott samvete. =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Sv: Vad skönt, då är man inte ensam "gammal"-bloggare :P Ja, msn är säkert ett problem, för mig är det ett ställe där det är okej att stava fel, vilket kanske inte är så bra. Men då skriver man fort också, så man kanske kan skylla på det...?

2010-05-04 @ 20:07:12
URL: http://somenstrand.blogg.se/
Postat av: Becca

svar: Hej, vad roligt att du hittade till min blogg :) Men roligast av allt att du lämnade ett spår efter dej.. Du har så rätt i det du skriver i din kommentar, alla är vi unika på vårat sätt oavsätt läggning eller ras.



Tack för din kommentar.. kika gärna in flera gånger :)



Kram

2010-05-04 @ 20:14:06
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0