Spännande möte.

Hade en jättetrevlig kväll hos Gustaf och Ingela men åt alldeles för mycket chips, som vanligt. Finns det där så kan jag inte sluta. Sen att min middag bestod av pommes från McDonalds kan ju också vara en orsak då jag ska undvika fet mat. Hmm. Men det kostar att ligga på topp! Var väldigt spännande idag eftersom att Ghia och deras kattunge aldrig har träffat varandra förr. De var jätteroligt för båda var i princip lika rädda för varandra men tillslut så nosade de iaf på varandra men sen blev det för läskigt. Så det där med att alla hundar jagar katter stämmer inte alls. =)

Nej nu har jag skrivit ut alla papper till morgondagens föreläsning så nu ska jag gå och sussa. God natt, sov gott och dröm så sött!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Haha fegis Ghia!

GRATULERAR TILL RESULTATET! :D



Åh man tackar, köket är verkligen superfint! Du får ta och komma hit när du har tid. :)



Och ja, sista bilden är bäst!

2010-03-22 @ 19:24:17
URL: http://misplaced.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0