Picknick!

Imorse var det dags för ytterligare en tenta, gör jag inte annat än tenta-pluggar och skriver tentor? Känns inte som det iaf. Men även denna är skriven och nu återstår det bara en salstenta denna termin, såå skönt! Längtar som sagt tills lugnet kommer i april, har en massa planer på vad som ska hända då! Som vi sa idag, april är månaden då allt vänder. Men sen får vi inte glömma att det även betyder dagen-D är mycket nära, det längtar jag INTE till. =(

Efter tentan gick jag och några av tjejerna och lunchade och prata om de lärare som suttit sina spår i oss hitintills, så härliga personligheter. Var jättemysigt och som sagt planer har gjorts upp för april. Tack tjejer! Sen åkte jag och köpte en termos och lite annat smått för hemma väntade Johan med mackor och varm o'boy. Så vi tog med oss en överlycklig Ghia upp på Ramberget för en liten picknick i solen! Var precis vad jag behövde efter dessa stressiga veckor och vi njöt, trots att solen försvann när vi kom upp.

Ikväll ska blir det Melodifestivalen för hela slanten och jag längtar! Har dock inte hängt med så mycket som jag brukar så det blir spännande att höra alla låtar. Johan delar ju inte direkt mitt schlager-intresse så jag fick åka hem till Lotta som också gillar det, ska bli roligt!

Nu blir det lite Guitar Hero som uppvärmning inför kvällen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0