En perfekt dag!

Fick tillbaka första tenta i anatomi idag, den som kändes lite sådär och jag blev godkänd! Vilken lycka! Ute sken solen och jag och Malin kunde inte sluta le när vi gick ner mot vagnen.

Väl nere vid Brunnsparken stod jag mellan valet och kvalet om jag skulle in på HM och köpa torrschampo och när jag precis missade vagnerna såg jag det som en "ödets tecken" att jag skulle gå och shoppa. Det var det nog också för på väg mot HM såg jag ett supersnyggt linne, som jag letat efter i över 1 års tid och det fanns bara en i min storlek, ödet. Dessutom kostade det bara 129 kr så jag köpte en vit också. =) Sen blev det lite mer shopping innan jag åkte hem till min sjukling och lagade egna hamburgare, mums!


Fick sjukt mycket energi så sen har jag pluggat som en tok och det har varit roligt. Svävar fortfarande på moln. Men efter en uppfriskande promenad med Ghia har det blivit tv för hela slanten: "Halv åtta hos mig", "Mästarnas Mästare" och nu "The Mentalist" som har säsongspremiär, har längtat! Har självklart firat med en delicatoboll. =D

Ett perfekt slut på en perfekt dag!



Dagens höjdpunkt:

Att jag blev godkänd på anatomi-tentan och att jag hittade mina linnen. Sen får man ju inte glömma den underbara solen, en perfekt dag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0