Inflyttningsfest.

Trots att det bara är lördagsmorgon och jag inte var ute igår har har redan varit ute 2 ggr den här veckan(!) och senast det hände var i Australien då man var ute nästan varje dag, ikväll är det dags igen! Ska nämligen på inflyttningsfest hos en fd Nykvarnare som också insett att det finns mer att hämta i Göteborg. Känner endast tjejen som ska ha festen så de ska bli spännande att träffa en massa nya människor. Temat för kvällen är blomma och med tanke på att jag inte äger ett enda blommigt plagg så ska jag ner på stan och titta. Annars får jag ha en blomma i håret. =) Ska dock bli spännande att se hur det går eftersom att jag har blivit dunderförkyld, tack Johan. Men när det väl gäller är man ju alltid på, var ett tag sen jag var på inflyttningsfest så det ska bli roligt.



En bukett som jag plockade när vi var nere på kräftskiva i Småland hos Johans mormor,
passar bra till kvällens tema.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0