Gårdagen i bilder.

Dagen startade med lyckad shopping i Nordstan, där jag hittade nytt smink från Lumene som jag även fick gratis sminktips av och som jag tänkt att dela med mig av senare, samt en blomma att ha i håret till kvällens inflyttningsfest hemma hos Lotta. En kväll med trevliga människor, gott tilltugg, roliga lekar och utgång!

Bilder från kvällen


Jenny och Malin, två urgoa tjejer.


Frisörerna med "bihang".


Martin och Mattias.
-Alias Bill och Bull.

 


Jenny, Lotta, jag, Malin och lilla Rocky poserar framför kamerna.
Om ni studerar bilden ser ni att blommor var temat för kvällen.

 


Efter x antal försök fick vi till en bra bild. =)

 

Sen drog några av oss vidare in till Excet som ligger på Avenyn. Som den sjukling jag är pallade jag bara att vara kvar till halv 4 medans de andra stannade till stängningen kl 5.

 


Lotta och hennes vän Maria som mötte upp oss på Excet.
Maria bjöd mig förövrigt på en drink, något som en fattig student inte blir ledsen för, tack! =)


Tack för en jättetrevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: josefin M

Vad fin du blev =)

2010-03-07 @ 20:23:20
Postat av: Veronica

Vad fin i håret du var på festen!! :)



Mange skulle egentligen också ha gått på Lottas fest men beslöt sig för att gå ut i Sthlm med oss andra som var planerat istället. Han skulle nog åka dit någon annan gång så då kanske jag kan följa med och träffa dig!! :)

Kram

2010-03-08 @ 16:05:01
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: Terese

Tack Josefin! Va roligt att du tyckte det. Lycka till med flytten imorgon. Kram

2010-03-14 @ 00:20:05
URL: http://kiewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0