Sommarlov!


Tentan är skriven och nu är det äntligen sommarlov, det har jag verkligen förtjänat!! Nu har jag klarat ett helt år av utbildningen och det hart gått väldigt fort. Ett avklarat, två kvar. Efter tentan gick vi och köpte mat sen gick vi till vår gulliga Johanna där vi åt, drack och lekte lekar. Vi avslutade med att sjunga in sommarlovet med "Den blomstertid nu kommer" kompade av gitarr och piano, lovely!

Efter det åkte jag och Susanna hem och köpte oss en munk och likadana väskor, men i olika färger. Vi är dom färgglada i klassen som i princip alltid har en massa färg på oss och nu väskorna. =) Hon är bara för underbar! Sen var tanken att jag och Josse skulle ha en spelkväll här och gå ut men när jag kom hem släppte nog all stress och oro som den här terminen har gett mig och jag fick migrän, tack för den.

Istället hamnade jag i soffan med Ghia på min mage och så kollade vi på "The Holiday", hade glömt hur bra den är! Det blev en perfekt kväll iaf, jag har saknat att kunna koppla av och bara mysa med Ghia. Men nu ska jag packa lite till innan jag tar en tidig kväll och försöker bli av med denna dryga värk. Imorgon åker jag till Södertälje.

Det är sommarlov!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0