In the dark.

Hittade en gammal favorit på mammas dator och känslorna rördes upp igen. Det känns som att texten är riktad till mig och jag önskar inget hellre än att få hjälp med det.

Sonata Arctica - In the dark



"I'd like to see how the walls around your heart will fall apart.
Stop resisting, let the light in, suffer in pleasure forever and ever. for this one lifetime.


I'll take you where the magic is
I'll give you everything I I only can offer
You can have my broken midnight moon
If you give me your broken heart
And I will give you something real and golden.
We can make this life the finest art...
"

Kan ingen sjunga den här låten för mig och hjälpa mig att riva murarna rumt mitt hjärta för det känns som att jag inte kan göra det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0