Att packa "lagom" är inte lätt.

Iaf inte om man ska packa för 7 veckor! Eftersom att det är svensk sommar så kan man ju inte bara packa ner sommarkläder. Sen ska man ju fira midsommar, ev åka till Abu Dhabi 1-2 veckor, träna, på fester, bada och sen ska ju Ghia med och hon måste ju ha mat. Så jag måste ju ha kläder för att kunna gå ut med henne i alla väder. Folk kommer nog att stirra på mig där jag kommer med en stor resväska, en stor träningsbag, stor handväska och hund. =)

Tur att mamma ska hämta mig på stationen. =)


Kommentarer
Postat av: Josefin Staaf

Jag hatar också att packa! Det är nog det svåraste som finns!



xxx

2010-06-12 @ 14:27:23
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0