Förkyld.

Johan var förkyld över julen och nu är det tydligen min tur. Halsen gör ont och kittlar, näsan kittlar också rätt bra och jag nyser, hostar och är nästan helt täppt. Som grädde på moset fick jag nästan migrän igår kväll men som tur är har jag "bara" en sprängande huvudvärk nu. Perfekt! Speciellt när man ska sitta och tentaplugga hela dagen, NOT! Kommer att bli en spännande dag. hmm

Ska ta och gå ut med Ghia en kortis innan jag sätter igång för just nu känner jag inte att jag vill gå så långt i kylan. Fick nyligen mitt schema för Anatomi-kursen och jag kommer att spendera de flesta dagarna i skolan under de närmsta 5 veckorna. Dessvärre var 10 av dem så långa att Ghia inte klarar sig så igår satte Johan upp en lapp i trapphuset för att kolla om det finns någon som kan och vill hjälpa oss med att gå ut med henne vid dom tillfällena, hoppas!

Nej dags för hundpromenad och sen blir det som sagt plugg, plugg och åter lite plugg. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Usch vad jobbigt att vara förkyld. Speciellt när man vet att det finns massor att göra :( Hoppas att du blir bättre snart!



Jag köpte svenska hits. Jag har alltid velat ha den och nu är den min :) Jag hade svenska hits schlager innan. Men nu kan jag gasta högt till Eloise, ABC och massa annat skoj :D

Kram

2010-01-14 @ 10:32:15
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: Veronica

Sv; Tack så mycket. Du är snäll du :)

2010-01-14 @ 11:19:18
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: natta

tack för ditt svar!

resultaten på hur många som röker utav er som svarade kommer upp ikväll! puss kram

2010-01-14 @ 14:16:14
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0