Det blev en ganska bra dag.

Imorse tog Johan sovmorgon så då orkade jag och Ghia, eller rättare sagt jag, följa honom till spårvagnen. Men det blev ingen lång promenad efteråt för det var så sjukt kallt idag, igen. -12, snö och kalla vindar som vanlit, avskyr alla kalla vindar här i Göteborg sen den fuktiga luften på det, känns som att det är 20 minus. *brr*

Sen har jag bara pluggat, facebookat, och pluggat lite till. Det har faktiskt gått ganska bra idag men får ont i kroppen av att sitta så mycket. Ska kolla på en bättre stol i helgen så blir det nog bättre sen. I helgen kommer nämligen Johans på besök och dom har bil så vi ska åka till IKEA och storhandla!! =D Har mycket som vi vill inhandla och så behöver vi lite hjälp att få ordning hemma. Ska bli såå roligt att få ännu mer ordning, längtar! Får visa bilder när det är klart. =)

Johan kom hem tidigare idag så vi tog en gemensam promenad med Ghia och det var riktigt roligt med sällskap trots kylan. Ghia var på riktigt bushumör och raceade runt som en liten toka. hehe. Hon verkar trivas mycket bättre nu. I början gick hon bara vid min sida men nu ska hon gå framför och ska leka med mig varje dag. Då springer vi och jagar varandra och hopar över stockar i skogen och hon ser så himla lycklig ut. Vilken glädje!

Gjorde en kvinna på affären en liten tjänst idag så idag har det faktiskt känts bättre.

Nej, Johan har gjort lite tee så jag tänkte dricka det innan det kallnar. Ha en trevlig kväll!

En gammal mobilbild på Ghia under en skogspromenad hos mor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0