Bättre sent än aldrig.

Har varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen men det har varit fullt upp den senaste tiden. Har varit i Södertälje och träffat mor och Alex, haft utbildningshelg med och styrelsemöte i Nacka med FSA fre-mån. En underbar helg som jag kan berätta mer om sen. Sen när jag kom hem var det fullt ös med anatomin som började på måndagen som har tagit den mesta av min energi. Hoppas ni har överseende med det. =)

Johan fyller år imorgon men vi firar det idag istället! =) Han fick en riktigt god frukost med färskpressad apelsinjuice, te, färska frallor och ägg och bacon. Sen har vi handlat inför kvällen då vi ska ha över några vänner på middag med mexikanskt tema och sedan blir det utgång, troligtvis på Rockbaren.

Nu ska jag städa iordning det sista och förbereda inför kvällen. Ha en trevlig helg allesammans!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Halloj!

Jag kämpar på med mina demoner men hoppas att jag ska bli kvitt dom snart :)

Jag har ärligt talat inte hunnit träffa Alex ännu. Det känns som att dagarna bara går.. men jag ska ta tag i det och höra av mig till henne någon dag.

Hoppas att allt är bra med dig!

Kram

2010-01-31 @ 20:51:25
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0