2009 - ett år fyllt av händelser.

Sitter och tänker tillbaka på året som gått och bestämde mig för att göra en liten resumé av mitt 2009.

Januari:
Johan fick en ny tjänst och flyttade till västkusten.
Februari:
Kan inte komma på något speciellt men nog hände det något.
Mars:
Kom på att jag ville läsa vid Göteborgs universitet men saknade behörighet så jag sökte till en intensivkurs i Naturkunskap B på 9 veckor.
April:
Började läsa Naturkunskap B.
Sa upp min lägenhet och flyttade in hos Alex i hennes 1:a.
Fick diagnosen muskelinflammation i nacke, axlar, rygg och armar.
Blev sjukskriven på halvtid och fick byta avdelning på jobbet.
Jag och Johan firade 1 år.
Maj:
Köpte en 2:a på centrala Hisingen, Göteborg med min Johan.
Juni:
Tre av mina kusiner tog studenten, grattis!
Firade midsommar ute på Storholmen, Vaxholmen.
Gick på en 6 veckor lång semester.
Juli:
Startade upp bloggen igen efter nästan 2 års bloggtorka.
Flyttade in i våran lägenhet och blev sambo med Johan.
Augusti:
Kom in på arbetsterapeutprogrammet vid Göteborgs universitet och tog studieledigt från jobbet.
Septemeber:
Pappa gifte sig och jag fick två helt underbara "låtsassystrar".
Blev medlem i FSAstuds (Föreningen Sveriges Arbetsterapeuters studentförening) lokala styrelse för Göteborg.
Oktober:
Mamma och hundarna kom på besök.
Jag blev 23 och vi firade våran 1½-års dag.
November:
Ghia flyttade hem till oss. =)
Syrran kom på besök en vecka.
Jag blev invald till ordinarie i FSAstuds centrala styrelse.
December:
Firade jul i Taxinge/Nykvarn med nära och kära.
Hade en nyårsmiddag hemma hos oss med trevliga människor.

Resumé:
Inser att det har hänt en hel del i mitt liv under det gågna året och detta är bara de större händelserna. Det har tagit mycket på mina krafter och det har varit mycket tårar vill jag lova. Det har varit dagar då jag undrat hur jag ska ta mig igenom dem och det har funnits stunder då allt kännts piss, men med stöd ifrån nära och kära har jag klarat mig igenom allt. Men det har självklart varit mycket glädje tillsammans med mina underbara!
Tack för att ni finns!

Nu hoppas jag verkligen att detta år kommer att vara lite lugnare men det finns en stor risk att det inte blir så, återkommer med mer info när allt är 100% säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0