Vill ha.

Enda sedan jag flyttade hemifrån, dvs 2½ år, har jag spanat in denna lampa och nu har jag bestämt mig att jag SKA ha en. Den skulle verkligen passa in i vardagsrummet. Det enda som tidigare har hindrat mig är 1 200 kr, vilket jag tycker är lite väl dyrt för en lampa, speciellt nu som student. Men har som sagt bestämt mig och när jag har gjort det så blir det så, oftast iaf. Så nu sitter jag och kollar runt på olika sidor och försöker hitta min lampa till ett billigare pris,önska mig lycka till!

Psst. Som vanligt har jag ju beslutsångest och vet inte riktigt vilken färg jag vill ha, några tips?


Kommentarer
Postat av: Josefin M

Den va väldigt fin =) Jag tycker den natur brun färgade var fin

2010-02-23 @ 21:25:12
Postat av: Madde

Jag gillar båda, vill ha såna små i vardagsrumsföntren, men vilka färger har ni i vardagrummet typ? Så det blir bra med matchningen?



Kram

2010-02-24 @ 20:46:38
URL: http://maddeliix.blogg.se/
Postat av: Anonym

svart

2010-02-26 @ 16:51:24
Postat av: Maloo

Jag har gjort en sån själv. En vit men den kan man spraya svart om man vill det. Kostade inte alls några tusenlappar, bara lite papperstråd på Panduro och en hink med tapetklister (och lampsladd) men i jämförelse så blev det väldigt billigt. Har inte orkat hänga upp den än bara men det får vi ta till sommarlovet ;)



Ha det bra. Malin Ander.

2010-02-28 @ 19:43:09
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0