Uppdatering.

Anatomin har tagit upp i princip all min tid denna vecka, till och med mina drömmar. Har suttit i skolan 8:30 - 17 och sen har jag pluggat någon timme när jag kommit hem också, så jag tycker att jag borde klara palpationstentan på fredag. Sen blir det plugg hela helgen också för på måndag har vi det skriftliga tentan. Men tro inte att jag ska få pusta ut då inte, nej på tisdag börjar nervanatomin somska hålla på i två veckor. *suck*

Väntar fortfarande på svar från psykologi-tentan och det borde komma imorgon för nu har deras tid tagit slut. Är riktigt nyfiken nu! Men nu ska jag inte söva er med mitt pluggsnack mer för idag.

Igår kom Johan hem från Abu Dhabi (Förenta Arab Emiraterna) där han varit sedan i lördags så det var mysigt! Men vi var så sjukt trötta båda två så det blev en lugn och tidig kväll då ingen av oss orkade vara speciellt sociala.

Nej dags att plugga vidare lite inför morgondagens hemstudier och sen blir det sängen för min del.


Här har Johan spenderat helgen, sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0