Sommarjobb!

Nu är allt klart och i sommar kommer jag att jobba 4-5 veckor på Astra! Kommer dock inte vara på min ordinarie avdelning utan där jag jobbade under min sjukskrivning, då de behöver folk. Men det kommer att bli jätteroligt för jag ska jobba samma skift som mamma så det blir jättesmidigt eftersom att jag och Ghia kommer att bo hos henne, mys!

Så första delen av sommaren kommer jag att spendera i Södertälje-trakterna. Ska bli såå roligt och jag ska passa på att umgås med alla mina kära och tjäna pengar. Vad som händer resten av sommaren återstår ännu att se. Men det kommer att bli en spännande sommar vill jag lova, mer berättar jag inte än. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0