Mer shopping!

Har blivit mycket shopping den här veckan och som fd shopaholic är jag lycklig. =) Orkar inte skriva så mycket så jag visar bara upp mina fynd. Måste bli bättre på att lägga upp bilder.


Min nya "Bibel" den närmsta tiden. Ska varva plugget med lite hundpsykologi med Cesar.


Tröttnade på slask
och skor som läcker så jag införskaffat mig ett par ordentliga och snygga stövlar. Något som tyvärr är välbehövligt här i Göteborg. Upptäckte till min förtjusning att jag fick dem 100 kr billigare då hon precis som jag måste ha kollat på de norska priset, flyt! =)
De är väldigt sköna att gå i, till skillnad från andra stövlar. Något att rekommendera.

Roots gummistövlar inköpta på dna´ för 399 kr.

Kommentarer
Postat av: Josefin M

De kommer vara såååå bra nu när hela Göteborg blir en enda stor vatten pöl! =) sen är de snygga med!

2010-02-28 @ 18:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0