En award.



Känner mig hedrad efter att ha fått denna award av Vevve.

Nu ska jag alltså berätta 7 sanningar om mig:

♥ Jag är en väldigt känslig person och har jättelätt till tårar. Det är ett problem eftersom att jag inte gillar att gråta inför folk.
♥ Jag har en sjuk beslutsångest och kan exempelvis stå i flera minuter och välja tandborste(!)
♥ Jag bryr mig alldeles för mycket om vad andra tycker och tänker om mig.
♥ Jag älskar djur, speciellt hundar och hästar, och vill bo på en gård när jag blir äldre.
♥ Jag älskar att fylla år och fira traditioner, då blir jag som ett barn! Jag räknar ner dagarna och är nervös någon vecka innan.
♥ Jag älskar att sjunga och dansa! Om jag är duktig på det vet jag inte men då känner jag mig faktiskt lycklig.
♥ Jag har sjukt höga krav på mig själv! Det leder ofta till att jag inte gör något alls eftersom att jag är rädd att misslyckas.


Skickar vidare awarden till:

Josse

Malin

Josefin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt du är <3 Jag kom på nu att jag inte har bloggat på hur länge som helst :P kanske borde börja igen! kramar

2010-12-11 @ 22:04:18
URL: http://josefinmadsen.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0