My young crush.

I have a confession to make. I have a crush on.....Jacob Black(Taylor Lautner)!!! Ja det stämmer och jag kan inte hjälpa det. Det är nästan sjukt. Jag blir som en liten fjortis och får fjärilar i magen. Har alltid varit svag för indianer och vargar och att hans kropp är så sjukt het gör ju inte saken bättre precis. Hans rollfigur är ju så underbar och vore jag Bella skulle jag klart välja honom. Johan bara skrattar åt mig men han blir nog liite avundsjuk ändå. Att konkurrera med en 10 år yngre kille kan inte vara något vidare. ;)

Igår när jag såg Valentines day (som jag för övrigt tycker att ni borde se) visade det sig att han var med och oj, oj, oj. Då kom fjortisen fram igen och Ghia kollade på mig som om jag vore dum. Jag kan bara bara göra som Johan och skratta åt mig själv. 23 år och dreglar över en 18-åring, skärpning nu Terese...


Börjar jag närma mig en 25-års kris?

Bilden är lånad från The Twilight Fansite.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahaha jag är snart 27 år och har lätt för att dregla över 18 åringar :P Däremot är Jacob inte min typ av kille (kapa bort huvudet så är jag nöjd med resten) Hahaha :) Alla har vi våra förälskelser i diverse artister eller skådisar. Åldern är inget att bry sig om :p

2010-08-09 @ 20:42:26
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaha, jag dreglar lika mycket över honom jag och jag är äldre :P Jacob är sjukt underbar både som person i filmerna men även underbart snygg.

2010-08-12 @ 21:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0