Agility, gräsklippare och mycket sol.

I Karlskrona har vi haft strålande väder hela dagen så jag har varit ute i bikini, sweet! Jag bestämde mig för att klippa den stora gräsmattan. Så jag åkte omkring på åkgräsklipparen med hörlurar med inbyggd radio tills remmen av någon märkliganledning hoppade av och inte ville tillbaka. Då fick det bli en vanlig klippare = bra motion.

Passade även på att träna lite agility med några av hundarna. Superskoj och supervarmt! Nu har molnen kommit (men värmen är kvar) och snart kommer syrran över och grillar. Ikväll ska vi på Sailet!! (länk)

Kommentarer
Postat av: kath

Tack så mycket vi köpte dem förra året, fast jag kommer inte ihåg vart?

Tror det var på typ rusta eller nått?

Passade bra i köket nu i alla fall :)

Love

2010-08-13 @ 10:20:25
URL: http://kathrinejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0