Världens träningsvärk!



Följde ju som sagt med tjejerna på ett pass med core och EurovisionCycling, jag som inte skulle sätta mig på en träningscykel igen. Det var något jag bittert fick ångra och efter 10 min ville jag bara kliva av, men jag lyckades stå ut de resterande 35 min. Men nu har jag så sjuukt ont i hela kroppen!! Gårdagens träning börjar göra sig till känna och jag vill inte veta hur jag kommer att känna imorgon.. ohh.

Tur att jag har något att se fram emot imorgon som kanske kan få mig att döva smärtan. Imorgon kommer nämligen Johan hem!! =D 10.30 beräknas han landa på Landvetter, typiskt bara att jag har den där föreläsningen till 16, funderar på att för första gången på hela utbildningen bara gå på halva. Vill ta vara på de timmar jag får med honom denna gång. Dröjer ju minst 3 veckor tills nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0