"Storasyster".



Idag ringde jag och pratade med min kära "storasyster" Sofie som jag har kännt i princip så länge jag kan minnas. Helt underbar tjej som alltid lyckas få mig på bra humör och kommer med kloka ord. Vi har varit väldigt dåliga på att hålla kontakten men vi har bestämt oss för att ta tag i det nu. Känns riktigt skönt för jag har saknat henne! Var skönt att prata av sig med någon som har varit i samma sits som mig. Hon har också pluggat och haft distans-förhållande + haft sin Johan på utlandstjänst så hon vet ju som sagt hur det är.

 

Nu har jag fått mer energi och ska plugga lite till innan jag tar lite måndagsmys med Ghia och SATC. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0