Mini-semester.

Nu ligger jag i sängen och vilar tillsammans med Ghia, på radion spelar de HEAT och utanför hör jag ljudet från traktorns motor brumma, härligt. Det blev en bra start på dagen med en två timmars promenad med Ghia i skogen. Var nere vid sjön och tittade och så gick vi till grannen och hälsade på djuren i ladgården. Dagen kunde inte ha startat bättre! Har tagit massa fina bilder som jag tänkte dela med mig av när vi kommer hem. Snart kommer Johans syster med familj hit och det ska bli spännande att se hur det går när hennes 2-åriga son träffar Ghia, han älskar nämligen hundar. Nu kom solen fram igen så jag ska gå ut och se om männen behöver någon hjälp med på gården. Ha en glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0