I survived!

Träningen gick över förväntan och var riktigt rolig, men tuff. Efter halva passet var jag riktigt matt men jag lyckades ladda om snabbt och orkade hela passet, är stolt över mig själv! Kommer säkert att ha världens träningsvärk imorgon men det kostar att ligga på topp. =)

Efter det passade jag på att ringa och gratulera min underbara barndomsvän och bonussyster Marie som fyller 22 år idag, grattis! Vi ska träffas nästa lördag när jag är uppe på besök och ha en mysig tjejkväll med popcorn och tjejfilm, längtar! Därefter blev det mer motion när jag och Ghia tog en uppfriskande promenad och njöt av en fin vårkväll, älskar verkligen våren!

Grattis Marie!!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Det har inte varit lätt alla gånger att inte känna förakt mot personer som gör mig illa. Men jag har kommit på att i längden är det bara jag som mår dåligt av att gå och grubbla och känna hat. Jag har inte på långa vägar återhämtat mig från det jag har varit med om men mitt liv känns så mycket enklare nu när jag inte lever mitt i det längre. Jag önskar ingen den smärta jag har känt och jag hoppas att personen i fråga aldrig får chansen att göra om det som hände med mig. Min vinst är att jag tog mig ut ur det. Nu försöker jag bara koncentrera mig på positiva saker och jag vill bara må bra. Men som sagt, ärren är många och djupa. Det tar sin lilla tid att komma tillbaka.



Grattis i efterskott till Marie :) Lycka till med träningen i fortsättningen.

Kram

2010-04-18 @ 20:05:11
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0