Är riktigt stolt över mig själv.

Nu har jag varit på EurovisionCycling och det var tufft, spinning har aldrig varit min grej men jag gick ju för musiken och den var ju toppen! =) Efteråt hade jag gått med på att köra ett pass med Core och det var mer min stil även om jag inte kunde göra vissa övningar pga mina problem. Så efter att ha gått till och från gymmet och tränat i 1 timme tog jag en uppfriskande promenad med Ghia medans solen ännu är uppe. Det var härligt men nu är jag helt slut! Har just räknat ut att jag motionerat över 3 timmar idag, det ni!

Nu ska jag ta en välförtjänt dusch och sen blir det SATC resten av kvällen!
Ni får ha en trevlig kväll, för det ska som sagt jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0