Fredagsmys!

Nu är det äntligen fredag och det ska firas med det som alla brukar gå och sjunga på just nu, fredagsmys! =) Jag ska laga god mat och sen blir det film och gottis! Det var länge sen sist så det ska bli såå skönt att bara ta det lugnt. Har varit på bolaget och köpt lite att dricka inför kvällen och morgondagens sittning.

Har hänt en hel del i veckan så jag har inte ens hunnit uppdatera bloggen, fy på mig, men skolan tar upp en hel del tid nu. Men det kommer en uppdatering under kvällen eller morgondagen då jag får lite mer tid. =)

Nu ska jag springa ner till bussen och sen möta upp Johan så ska vi prova skor och handla mat. Sen blir det fredagsmys!

Kommentarer
Postat av: nathalie

jättte fin blogg <3

2009-10-05 @ 21:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0