Världens underbaraste sambo och tjejfilm...

Efter att ha pratat med några av mina klasskamrater igår insåg jag att jag hade refererat helt fel i min examinationsuppgift och var tvungen att redigera den en del igår. Fick panik, vilket jag alltid får när jag inte kan eller förstår hur jag ska göra.

Tur att jag har min underbara Johan som kunde hjälpa mig med hur jag skulle göra och som har sånt otroligt tålamod med mig när jag blir så. Han är bäst och jag kan inte föreställa mig hur mitt liv skulle vara utan honom. Jag älskar honom!

Så för hans skull och även min egen ska jag verkligen försöka att ändra på det och hålla lugnet, men det kommer inte att bli lätt. Men nu är den nya versionen inlämnad och jag har helg!

Ska städa och göra mig i ordning och sen ska jag sätta mig ner och i soffan och titta på Bröllopsduellen som vi hyrde i förra veckan, hoppas den är bra. Ska bli roligt att titta på en tjejfilm och bara ta det lugnt.


Ikväll kommer mamma och hennes mysiga hundar och det ska bli jättemysigt. Har saknat dem! Det blir en lugn kväll och Johan ska laga mat och sen blir det nog Idol och snacks. Hur som helst blir det nog en tidig kväll eftersom mamma jobbat förmiddag och Johan går upp tidigt om mornarna. Blir väl jag och hundarna som stannar uppe längst. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0