Världen är verkligen bra liten ibland!

Har haft självstudier idag och jag var faktiskt riktigt duktig! Jag och en av mina supergoa klasskompiar, A, åkte till skolans bibliotek och satte oss för att påbörja våran hemtentamen. Blev visserligen mycket snack men även lite verksam verkstad, bra jobbat av oss. Sen var det dags att dra sig hem och lämna av datorn och slänga sig på bussen till IKEA där jag skulle möta upp Johan.

När jag sitter på vagnen hem så tittar jag som vanligt på allt folk som stiger på och då ser jag hur en kille sätter sig med ansiktet emot mig lite längre bort och ser åt mitt håll. Visst det är ju inte ovanligt med såna tillfällen men jag kände igen honom, såå väl. Satt en kort stund innan jag insåg att han gick i min klass när jag, syrran och R var på språkresa på Malta 2003! Helt sjukt!! Precis då ringde syrran och jag berättade vad jag misstänkte att jag såg så jag la på luren och gick helt enkelt fram och frågade. Och visst var det J, som sagt helt sjuukt!! Han kände dock inte igen mig men vi satt och snackade resten av resan hem. Att jag i överhuvudtaget kände igen honom efter 6 år är i sig ett under, men vi konstaterade båda att världen är bra liten!


När jag tänker på det så här i efterhand så måste det ha känts superskumt för honom. Jag menar där sitter han på vagnen och så kommer jag fram där och frågar om han var på Malta 2003? Speciellt när han inte känner igen mig. Haha, som han sa: "Det här var dagens highlight".

Sen blev det IKEA och vi kom hem med lite till våran nya klädkammare, som äntligen är klar efter att ha väntat på hyllorna i över 1 månad. Men den som väntar på nåt gott väntar ju alltid för länge... Hittade en byrå som vi ska ha i hallen men den ska vi köpa imorgon och sen ska jag köpa en hatthylla som är sjukt snygg. Hallen kommer att få ett superlyft! Ska ta förre och efterbilder så att ni får se sen. =)

Har även hunnit med att se Johan Falk - Vapenbröder. Johan Falk filmerna är riktigt bra och vi ska se den tredje på söndag. Rekommenderar starkt att ni hyr dem. Den första heter "Gruppen för särskilda insatser".

Nej nu ska jag se hur det går i Idol. Viktigt att Calle är vidare iaf. Han och Tove är grymma!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0