Mysig helg med mamma och hundarna och fotboll.

I helgen kom min mamma hit på besök och med sig hade hon sina goa hundar!
Det blev en händelserik för hundarna som både fick åka tåg och spårvagn för första gången och det var även första gången som Blixtra åkte buss.

Fredagen blev en lugn tjejkväll med Idol, tjejsnack och en hundpromenad.

På lördagen gick vi och kollade lite i butiker och sen gick jag och mamma på Fame! =) Den var inte som vi hade föreställt oss då vi trodde att det skulle vara mer dans men den var bra! En av scenerna var såå grymt bra men ni får själva se den, kan ju inte avslöja nåt om ni vill se den. Därefter lagade vi en god middag och spelade kort. En jättemysig lördag.

På söndan tog vi sovmorgon och sen tog jag och mamma en långpromenad med hundarna upp på Ramberget. Sen blev det fika, mat och mera kortspel. Därefter följde jag mamma till stationen och såg till så att allt gick bra.

Det vart en avslappnad och mysig helg och det var jätteroligt att få träffa dem igen. Nästa gång blir om 5 veckor då jag ska upp en helg och hälsa på.


Idag gick jag och Johan och kollade på Djurgårn - Häcken som tyvärr slutade helt fel... En bortdömd straff och tre ribbor senare blev resultatet 2-1 till Häcken.

Imorgon blir det sovmorgon och sen ska jag plugga lite inför onsdagen. Sen är det inte vilken dag som helt... det är min födelsedag och som pricken över i:et så firar jag och Johan 1½ år! Det ska firas man fika tillsammans med några av tjejerna i klassen och på förmiddagen ska jag äta frukost med Ingela. Känner på mig att det kommer att bli en mysig dag! =)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag måste nog se Fame iaf :) Jag får muta mamma..haha.



Åh vad kul då är det inte så länge kvar tills du kommer upp :)



Javisst, Erik gillar mig :) Synd bara att han har en tjej och typ 10 000 andra efter sig :p

Kram

2009-10-19 @ 23:26:55
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jo jag hade en väldigt trevlig kväll :) Jag vet vad dom heter men är inte säker på om jag får skriva deras namn..har inte frågat om lov :p



Hur har du det? Blev födelsedagsfirandet i Taxinge bra?

Kram

2009-10-26 @ 12:37:35
URL: http://fairydust.blogg.se/
Postat av: Veronica

Nää jag tror inte att dom blir sura. Ingen av dom vet att dom är med på min blogg :p



Jag förstår att du inte ville åka hem. Det är så härligt att se människor man bryr sig om efter så lång tid ifrån varandra.



Idag känner jag mig lite sänkt. Jag grubblar en hel del, men det brukar alltid bli bättre efter ett tag. Jag ska bara grubbla lite till :p Har du lov eller har ni skola på loven som jag har?

Kram

2009-10-27 @ 12:45:02
URL: http://fairydust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0