Hade en underbar kväll med tjejerna igår.

Igår var jag och några av tjejerna hemma hos A och åt tacos, kollade på Idol, drack lite och till det massa tjejsnack! =) Fel person åkte ut, hade gärna blivit av med typ Rabhi eller varför inte Erik. Jag har tröttnat på honom för han kör bara samma stil hela tiden. Kommer säkert få en massa skit men det tar jag. =)

Efter våran lilla Idol-stund blev det mer tjejsnack och sen drog vi ner på stan där vi hade tänkt gå på Trädgårn. På vagnen träffade vi först en trevlig kille som var i från Uppsala från början, trevlig prick som sagt. Därefter fick jag inte lika trevligt sällskap, en yngre kille som var superdragen och som tog nåt piller, vi är inte riktigt säkra på vad men bra var det nog inte tillsammans med alkohol iaf. Tragiskt.

Väl utanför Trädgårn insåg vi att det mest var 18-åringar. Det var dessutom låg kö och kallt så vi bestämde oss för att gå till Sticky Fingers som S och E hade varit på tidigare. De trodde att de hittade så A bestämde att vi skulle gå dit. De trodde dock att det låg vid Haga men det visade sig ligga vi Grönsakstorget så vi fick oss en rejäl promenad i kylan. Men det var en bra promenad för vi hittade en butik som Johan har letat efter ett bra tag, så snart ska vi dit och kolla.

När vi väl hittade visade det sig att de hade asskum musik som man aldrig hört tidigare, men shit va roligt vi hade! Det var såå himla skoj och vi ägde dansgolvet. Träffade massa trevliga människor, varav en av dem fyllde år. Men när klockan var halv 4 bestämde vi oss för att dra hemåt. Så jag var hemma strax efter 4 och då blev det tv och lite till magen och jag kom väl i säng vid 5.

Massa knasiga bilder togs men de är för fula för att hamna på bloggen. Kanske ger er ett smakprov vid ett senare tillfälle.

Nu ska jag göra mig i ordning och äta lite sen ska vi ner och kolla in butiken. Sen vill jag kolla på en skjorta. Ikväll ska vi till några bekanta, men vad som händer vet jag inte än så det blir spännande att se. Roligt att träffa nya människor. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0