Dagens fynd!

Ibland ska man ha tur. Vi ska ju göra om lite i hallen, rättare sagt byta ut byrån mot en mindre så att vi får plats för en hatt- och skohylla. Garderoben ska bytas ut vid ett senare tillfälle, har ju ingen hög inkomst längre vilket suger. Men sånt är livet.

Problemet är att vi inte har så mycket utrymme för hyllan, 60 cm, och när jag bodde i min 1:a hade jag samma problem men då lyckades jag tillslut hitta supersnygg skohylla på Åhlens som kostade 595 kr men det kostar att ligga på topp. Nu ville jag ju promt ha hatthyllan som är i samma serie och den visade sig kosta 745 kr(!), helt sjukt dyrt för en liten hatthylla!! Speciellt när man är student. Letade efter andra liknande hyllor men det fanns inga som var lika fina som den. Så då kollade jag på blocket och exakt den hyllan jag ville ha, så idag var jag och köpte den för 300 kr, vilket fynd och den är dessutom som ny!!

Slutsatsen av det hela är att det lönar det sig att vara snål och titta runt lite. Jag är såå nöjd och på söndag när far min kommer hit så åker den upp på väggen och hallen är då i princip klar. =)

Ps. Den är lite mörkare än på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0