Är så sjukt stolt över mig själv just nu!!

Ja det stämmer! Det var nog länge sen jag var så stolt över mig själv.

Anledningen till detta är att jag redan har lämnat in min examinationsuppgift som inte skulle vara inne förräns nästa måndag. Utöver det så är jag nästan klar med min essä som ska vara inlämnad först nästa onsdag. OM jag är stolt över mig själv! Det är en så himla underbar känsla! Detta har ALDRIG hänt under de 12½ år som jag studerat. Jag brukar sitta med sakerna sista dagen och svära och gråta över att jag är sååå stressad. Men inte denna gång! Nu är det slut med prokastineringen! Har nämligen bestämt mig för att ändra på det nu när jag börjat studera vid universitetet. Jag orkar helt enkelt inte må så dåligt som jag brukar göra då. Som man brukar säga: Ny stad, nya vanor. =)

Jag har dessutom hunnit med en promenad i de underbara höstvädret som vi har haft här i Göteborg idag, så skönt!  Det behövdes efter att ha suttit inne och tänkt så det knackade. Det har varit en sån där perfekt höstdag då solen skiner och det är frisk luft och ca 5 grader ute. Helt underbart!

Snart blir det tv-time med min kära Johan. Verkade inte vara något intressant förrrän kl 22 så vi kanske kollar på en film. =)

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är jätte duktig =)

2009-10-19 @ 20:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0