Kalla kårar och tårar i ögonen.

Jag blev som förtrollad idag. De tävlande i Idol var grymma allihopa och så kärlekstema... loved it! Som grädde på moset sjöng de många låtar som jag har starka minnen till så jag satt nästan och grät där i soffan. Ja, jag vet men ibland blir det bara för känslosamt och jag är en riktigt känslosam människa och kan börja gråta för det mesta, de som känner mig vet.

Dessa tjejer bjöd mig på riktiga nostalgitrippar som gav mig kalla kårar.

Tove - Himlen är oskyldigt blå


Reza - When I need you

Var för övrigt synd att Reza åkte ut. Om hon förbättrade sitt uttal skulle hon komma hur långt som helt. Hennes röst är magisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0