Är riktigt stolt över mig själv idag!

Idag är jag stolt över mig själv!

Först var jag ute på en långpromenad med Ghia i över 1 timme. På vägen träffade vi på några andra hundägare i området som vi gjorde sällskap med en stund. Ghia var mer intresserad av att hälsa på hundarnas ägare än på deras hundar. =)

Sen var det bara att sätta igång och plugga. Har läst en del av det vi ska gå igenom på morgondagens föreläsning: Den socioemotinella utvecklingen hos barn. Mycket intressant.

Kollade runt lite på nätet och när jag kollade min mail, som jag glömt på några dagar, fick jag se att jag har några intressenter på min Boomerang jacka som jag lagt ut på Tradera, mkt trevligt. Verkar som att det inte ska bli svårt att få den såld. =)

Efter det lämnade jag tillbaka de sista Johan Falk filmerna och sen åkte jag och hämtade ut biljetterna till New Moon! =) Dessvärre har det varit pissäder sen jag kom in från långpromenaden och mina skor läckte in så jag var sådär lagom glad över att vara ute och gå.

Sen bar det av till gymmet(!) där jag inte suttit min fot sen innan semestern i juli. Har faktiskt varit sjuk och sen har jag inte vetat vart jag ska träna men nu kände jag att det var dags att ta tag i det. Var på Friskis inne i stan. Träningen gick bra men jag gillade inte riktigt deras gym-maskiner, de som finns på Astra är mycket bättre enligt mig. Var iaf där 1 timme och får se om jag ska träna mer där eller om jag ska prova ett nytt gym.

Nu kom Johan hem så nu blir det mat, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0