Watch out Göteborg 'cause here I come!!!

Jag kan inte riktigt fatta att det är sant, dagen med stort D som jag längtat efter såå länge är imorgon! Så denna dag har mestadels ägnats åt förberedelser. Var över hos Alex och hämtade min sista post och passade på att umgås lite med min fd sambo då det kan dröja ett tag tills vi ses nästa gång. Hittade en mysig adidas-tröja som jag har letat efter i nåt år så jag blev överlycklig!

Sen var det bara att åka ut till mor och fixa lite för att sedan åka in till Södertälje igen och hämta släpet. När vi kom hem till mor igen fick vi hjälp av L med att stuva in all packning i släpet och jag insåg med förskräckelse att jag hade mer prylar än jag trodde! Förstår inte hur man kan ha samlat på sig så mycket när man bott i en 1:a på 32 kvm, sjukt! Men nu är allt på plats och imorgon bitti kl 7 går flyttlasset ner mot GÖTEBORG och min honey! =D

Mor är iväg och dansar med en vännina och kommer hem sent ikväll så jag fick ta första körpasset. Det betyder att det är läggdags för mig nu om jag ska orka köra, samt orka med hela dagen.

Nu får jag äntligen säga det jag så länge har velat säga, HEJ DÅ SÖDERTÄLJE!!!

Men jag kommer att komma upp och hälsa på så var inte oroliga. Jag att sakna många av er här på östkusten, ni vet vilka ni är! <3

God natt, sov gott och dröm sött allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0