Calle is walking in Memphis, jag längtar!

Längtar såå tills kvällens Idol härifrån Göteborg! Har tyvärr inga biljetter men ska få sällskap framför tvn ikväll då Johan förvåningsvärt ville kolla med mig, kors i taket. Men det ska bara bli roligt! Kommer att bli en tung kväll för jag vill verkligen inte bli av med någon av de tävlande. Blev överlycklig när jag fick höra att Calle skulle sjunga Walking in Memphis, det kommer att bli grymt bra det känner jag på mig. Mäktigt!


Igår var jag nere i Nordstan, Göteborgs största shoppingcenter som ligger nere i stan, och då var Eddie, Rabih och Mariette där och sjöng. De var riktigt bra men hade bara min mobil så bilderna blev dåliga så lägger inte upp dem här. Men på söndag ska de uppträda igen och då med den som åker ut i kväll, så får ta med mig kameran då och ta lite bilder. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0