Calle i finalen, sweet!

Igår var en riktigt bra Idol-kväll som öppnades av att idolerna sjöng min och Johans låt "Don't stop believing - Journey", grymt! Därefter sjöng Calle sin underbara version av "Walking in Memphis" och jag bara njöt. Erik var grym och Toves version av "The greatest love of all" var riktigt bra.

Var osäker på om Calle skulle gå vidare då han inte är en lika bra showartist som de andra men jag gillar honom skarpt, hans härliga röst och mystiska personlighet gör att jag blir så faschinerad av honom. Blev helt överlycklig när Calle var den enda som var säker och blev nästan lite tårögd.
Grattis Calle det har du gjort dig förtjänt av!!!

 

 

Sen var det jäkligt grymt när KISS hälsade till Erik, vilken känsla det måste ha varit för honom!

Får inte glömma Piotrs överaskning.


Kommentarer
Postat av: Josefin M

Erik och Calle va ju bäst! =)

2009-12-06 @ 15:27:12
Postat av: Madelene

ÅH JA, CALLE!!! <3

2009-12-07 @ 12:09:27
URL: http://www.misplaced.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0