Domedagen är här!

Nu har jag sagt hej då till min kära Johan, för hur lång tid vet jag inte än. =( Allt beror på hur det går med skolan och svaret kommer ikväll så nu är jag nervös. Men jag är väldigt inställd på att inte komma in och åka upp och säga upp mig ifrån jobbet och arbeta min sista månad.

Jag vill det absolut inte, men jag har inget val. Jag fick en riktig ångestattack över det igår kväll så vi pratade om det och nu känns det faktiskt mycket bättre. The show must go on. Stängs en dörr öppnar sig 1000 nya och det kan nog bli mycket spännande. Som min kollega Milla brukar säga: "Man ska se det positiva i det negativa" och det är exakt vad jag ska göra! Jag får ju umgås mycket med min mor och hundarna, träffa alla kära vänner, kanske åka på kryssning och träna gratis. ;) But it ain't over untill it's over and anything can happen!

Under de 3½ vecor som jag har bott i Göteborg så har jag insett vilka människor jag saknar mest i Södertälje och det dök upp vissa små överaskningar. Man inser inte vad man har innan man får avstånd ifrån det.

Även om det var tungt att veta att det kan ha varit sista kvällen med Johan på länge igår så var den väldigt mysig. Johan lagade jättegod mat till mig och sen låg vi och mös i soffan och kollade på Batman begins. Eller största delen av den sen var Johan tvungen att lägga sig. Jag glömde nämna det tidigare men han ska åka till Milano med jobbet när han har slutat idag och kommer hem först på torsdag. Är jätteglad för hans skull och hoppas att allt går bra!



Min underbart goda middag. Klyftpotatis i ugn är såå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0