Snart är all väntan över, "domedagen" är nära.

Nu är det inte långt kvar tills "domedagen" kommer, det vill säga den dag jag får veta hur framtiden kommer att bli för mig. Då får jag nämligen svar ifrån skolan ifall några inte dykt upp på upproppet och jag får börja plugga. Men jag känner mig inte hoppfull alls tyvärr. Har reservplats 9 på Personalvetare och plats 4 på Arbetsterapeut. Även om plats 4 låter bra så finns det bara 18 platser, så det känns rätt kört. Svaret kommer iaf den 24/8, nu på måndag.

Skulle jag inte komma in så måste jag upp till Södertälje för att säga upp mig ifrån jobbet och jobba i 1 månad, vilket jag är väldigt omotiverad till vill jag lova! Har fortfarande ont i kroppen så det är ju inte så himla lockande. Sen får jag inte ens arbeta med mina kära kollegor så det skulle kännas piss rent ut sagt, men det är ju cash och det är ju aldrig fel.

Så vi får se om jag kommer upp och hälsar på er i Södertälje om en vecka, who knows. Men kommer jag upp så drar jag troligtvis på kryssning den helgen så det är ju alltid nåt att se fram emot och så får jag ju träffa alla vänner, som jag redan börjat sakna. Inget ont som inte för något gott med sig. =)

Så jag fortsätter väl att vänta som jag har gjort de senaste månaderna, kan ju inte göra mer än att hålla tummen och hoppas på det bästa. Men allt löser sig alltid även om det inte alltid blir som man har tänkt sig.

Kommentarer
Postat av: Madelene

I'll keep my fingers crossed! ^^

2009-08-19 @ 16:58:54
URL: http://misplaced.se
Postat av: Terese

Tack Madde! Jag behöver alla fingrar jag kan få. =)

2009-08-19 @ 20:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0