En produktiv och lycklig dag!

Ikväll har man varit produktiv, igen! Det börjar ju nästan bli vardag nu, eller så har jag inte så mycket bättre för mig på min semester. Blir lite så när det är en ny stad där man inte känner så många och är sjuk = stanna i lägenheten och fixa och dona, handla hem grejer och ja sånt där smått och gott.

Till saken nu. Efter mycket hamrande, lite svett (skyller på den tryckande sensommarvärmen), några få svordommar var bokhyllan äntligen färdigmonterad. Detta utan en massa sura miner, men lite irriterad måste man ju bli när man monterar ihop nåt man köpt ifrån IKEA annars är det nåt som inte stämmer. =) Men nu står den här och är så fin så, passar perfekt! Nu är det bara det roligaste kvar, att organisera den. Det kommer att bli så fint så.

Sen har jag äntligen(!) spaklat klart i klädkammaren så imorgon ska det slipas och sen ska färgen införskaffas och grundas. Snart är projektet äntligen klart. Tror att det kommer att bli grymt snyggt. jag lovar att lägga upp bilder på den när den är klar.

Höll på att glömma! Igår fixade jag en grymt snygg header till Vevves blogg som jag är super nöjd med. Har ju skaffat ett nytt fotoredigeringsprogram så jag måste ju testa det. Men jag hade ju redan fixat min design och då Vevve gillade min nya och önskade sig en egen var ju det perfekt, två flugor i en smäll! Hennes reaktion när hon fick se den var verkligen värt det, hon älskade den! =D Den är såå Vevve, iaf som jag känner henne. Kolla gärna in den hennes sida för att se hela sidan Fairydust.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0