Trevligt möte på väg till min shoppingrunda.

Precis när jag hoppat av vagnen och ska gå mot butikerna för dagens shopping hör jag hur någon roppar mitt namn. Men då jag knappt känner någon här i Göteborg och inte var inne i självaste stadskärnan, där någon man känner skulle kunna befinna sig på sin semester, så gick jag bara vidare.

Då tar någon tag i min arm och när jag vänder mig om står min kusin Camilla där! Har inte träffat henne på 1 år och har ju aldrig sprungit på henne bara sådär eftersom att vi har bott så långt ifrån varandra. Men det var superroligt!! När jag blir friskare så ska jag hitta på något med henne och hennes bröder någon dag, vore superskoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0