Shoppat på IKEA utan att köpa mer än det jag skulle, det ni!

Jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt! Var som sagt på IKEA för att köpa en bokhylla till vardagsrummet så att vi äntligen kan bli av med kartongerna som står i hörnet och tar plats. Jag gick igenom hela butiken och kollade på massa grejer men kom endast ut med bokhyllan, det ni! Inte ens några servetter eller ljus. Men nästa gång blir det andra bullar vill jag lova! =)

Måste ge en stor eloge till IKEAs personal för den extremt goda servicen jag fick idag, jag var lycklig när jag gick ut därifrån! Alla var väldigt service inriktade och det är inte alltid man bemöts av så trevlig personal. Det värsta som finns är när man frågar någon om hjälp och det känns som att de säger: "Dra åt h-lvete jag har inte tid för dig". Då har man bara god lust att säga: Byt jobb för i h-lvete! Mycket svordommar men de bjuder jag på. Tyckte dock synd om stackarn som fick bära ner mina kollin på vagnen då jag fortfarande har problem med min muskelinflammation. Jag råkade nämligen be honom att bära ner fel vara så han fick lägga tillbaka dem och sen bära ner de nya. Tack för hjälpen!

Nu har jag även fixat slipstenar så ikväll ska jag bara spackla på det sista lagret i klädkammaren och imorgon är det slip-time! Sen kan vi börja måla och få undan kläderna, som nu ligger i IKEA-kassar och i massa olika förvaringsmöbler runt om i lägenheten. =)

Så nu är det bara att vänta på att bokhyllan ska komma när som helst, fixade nämligen hemkörning då vi inte har någon bil. Sen blir det att packa upp kartonger och få ordning i vardagsrummet, finally!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0