Helg, glatt humör, gymmet och Tyresö.

Nu är det äntligen helg efter att ha massat sig upp till jobbet klockan 6 i hela sex dagar i rad, jag som avskyr tidiga mornar. Men humöret har varit på topp hela veckan och alla går och frågar mig vad som har hänt. Visserligen är jag alltid glad på jobbet men jag har varit extra glad den här veckan. =)

Fick gå ut och luncha med mina favoritgrabbar idag så jag var jätteglad! Dessutom var det kannongod mat som jag dessvärre inte tålde, men ibland måste man offra sig. Tro mig jag fick känna av det senare under dagen.

Efter jobbet gick jag till gymmet och tränade med två av mina jobbarkompisar. Det behövs verkligen kan man säga, har legat på latsidan och efter deras tjat så bestämde jag mig att nu var det dags. Men har ju lyckats vara skadad hela tiden, hmm.
Min handled är fortfarande inte bra sen jag var i Vemdalen vecka 8 så det är nog dags att prata med min snurriga läkare.

Nu har jag varit och hämtat mitt körkort och Visa så nu är det lugnt igen. Fick dessutom träffa en väldigt trevlig person även om det bara var 10-15 minuter, men det var det värt. =)

På vägen upp till Västberga såg jag att en olycka hade inträffat på E4/E20 södergående så på hemvägen var man lite smart och tog gamla vägen, man vill juinte köa hela fredagen direkt. Men det såg ut som att det inte blivit någon personskada men huven såg inge vidare ut. Hoppas det gick bra för dem i bilen.

Har en liten nostalgikväll just nu och lyssnar på gamla låtar som jag inte hört på evigheter, så underbart! Blir en lugn kväll ikväll. Imorgon blir det Tyresö för hela slanten då jag ska upp till Malin och Eddie. Det ser jag verkligen fram emot, dom är bara för goa!

Att jag aldrig kan fatta mig kort, jag fattar inte. Något jag måste träna på i fortsättningen.

God natt på er alla och ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0