Om ändå drömmar kunde bli till verklighet.

Har en sån där period där humöret svänger väldigt mycket och det mesta beror på två saker. Jag hoppas verkligen att det löser sig snart. Den ena kan jag inte göra så mycket åt utan bara försöka acceptera.

Den andra kan jag delvis påverka på sätt och vis. Men man ska ha modet då. Jag är ganska feg när det kommer till vissa saker och det har jag alltid varit. Men snart måste jag ta mod till mig och ändra på det för annars kommer jag att ångra mig förevigt.!

Hade en underbar dröm inatt och jag önskar att den aldrig tagit slut! Synd att inte verkligheten kunde vara som mina drömmar för den var så härlig. Nästan precis som jag vill ha det. Men vem vet, drömmar KAN faktiskt bli till verklighet!



Nobody knows it but you've got a secret smile and you use it only for me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0