Vemdalen imorgon!

Idag mår jag verkligen skit. Blev lite för mycket för mig går kväll.

Men vi hade i alla fall jättetrevligt! Fick träffa Malin och Anna igen, det var ett tag sen. Blev även lite Sing star och jag och Zandra slog killarna i båda turneringarna! Sen var det dags att åka hem, var så sjukt trött. Blir lätt det den veckan man börjar 6, är helst slut på fredagkvällen.

Ska få vila upp mig snart för imorgon bär det av till Vemdalen för en veckas skidsemester med ett gäng skåningar. Ska bli så himla roligt! Ska ju dessutom få träffa Per igen, har ju inte träffat honom sen Airlie Beach, Australien, i juni. Intressant och se hur hans kompisar är också. Det kommer att bli en kanon vecka!

Nej nu ska jag sega vidare och packa klart. Ha en underbar nästa vecka, för det ska jag!



I'm too shy to ask and I'm too proud to lose, but sooner or later I've got to choose.
But if I let you go I will never know how my life would be holding you close to me.
Nobody knows it I hide it inside. I keep on searching but I can't find the currage to show
and to letting you know, that I've never felt this much love before.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0